Naam:
Foto’s:
700
Video’s:

Over mij

Ik ben Hanneke, net gepensioneerd. Moeder van 3 prachtige zonen en een nog mooier en lieve kleindochter.

Mijn werkzaamleven wil ik afsluiten met een prachtige reis naar Zuid Oost Azie. Hier ben ik nog niet eerder geweest. Ik hoop te genieten van de prachtige natuur en verschillende culturen en religie/spiritualiteit. Genieten van de bewoners en mij in respect onderdompelen in hun gastvrijheid, vriendelijkheid, wijsheid en rust!

Ook wil ik graag een paar weken helpen bij de meest kwetsbare groep van deze zo hard werkende, snel ontwikkelende maatschappij. De geestelijk mindervalide kinderen. Er is hier geen door de overheid gefinancieerde GGZ. Met name deze zorg is alleen nog mogelijk op basis van giften en vrijwilligers. Ik wil op een aantal Day Cares mijn hulp aanbieden. Kijk ook even op YouTube: Phuc Tue Center Hannoi. Hier zal ik de maand december werken.

Hopelijk zal deze reis mij inspireren, inzicht en energie geven mijn verdere leven zinvol in te richten. Ik vind het geweldig dat jullie een beetje met mij mee willen reizen, dit zal mij, zeker op lastige momenten, helpen en motiveren door te gaan. En alle leuke bijzondere ervaringen zijn dan ook dubbel leuk als ik deze mag delen. Ik hou jullie via dit Blog graag op de hoogte.

Over mijn reis

Voorlopig reisplan:

1 november Hanoi , Vietnam. ik blijf hier 3 maanden. 1e maand acclimatiseren, 2e maand werken in Phuc Tue Center en 3e maand rondreizen in Vietnam met mijn vriendin Yvon.

29 januari Laos voor 4 weken

26 februari Cambodja, misschien samen met een heel goede vriend

23 maart Thailand, ik weet nog niet hoe lang

Bezochte landen

Ik heb 34 landen (14%) bezocht:

België, Cambodja, Curaçao, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Eritrea, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Jordanië, Kosovo, Kroatië, Laos, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.